Vodafone kalan dakika sorgulama sorunu (Çözüldü)

Uzun süre türkcell kullandıktan sonra turkcellin pahalılığı yüzünden başka bir operatöre geçmeye karar verdim. Vodafone faturalı hatta ayda 25 TL ye 500 dk her yöne + 5000 sms vaad ediyordu kandım ve hattımı taşıdım. Fakat hemen çekim sorunlarıyla karşılaştım. İlginçtir 6 sene avea kullandım şehir merkezlerinde hiç çekim sorunu yaşamadım ama 3 yılda çekim kapasitemizi 3 kat artırdık diyen vodafone da şehrin göbeğinde bir çekim sorunları yaşıyordum. 3 yıl öncesini hiç düşünemiyorum bile :) Gelelim lira sorgulama sorununa… Dedikleri gibi *456#1116# ile sorgulamayı deniyorum reddedildi diyor. *456# yazıyorum talebiniz alındı diyor sonra sistemde teknik bir arıza oluştu diye mesaj geliyor. Müşteri hizmetlerine durumu bildirdim sorunu kayıt ettik size bilgi verilecek dedi. aradan 10-15 gün geçti ne arıyan var ne soran. En sonunda tekrar aradım şebeke sorunu olabilir bi restart yapalım dedi yaptı ama gene düzelmedi. Birde mesaj geldi sistemi inceledik herhangi bir sorun yoktur diye :) En sonunda forumları karıştıra karıştıra sorunun çözümü öğrendim. Çözümü aslında birkaç seçenekten oluşuyor :) Telefonunuz Android işletim sistemine sahipse vodafone sorgulama işleminde hata oluşuyor. Bu yüzden sorunun çözümü için seçeneklerimiz şöyle ; 1. seçenek ) Kalan dakikayı sorgulamak için hattınızı çıkartıp Android olmayan bir telefonana takıp sorguluyorsunuz 2. seçenek ) Müşteri hizmetlerini arıyarak öğrenebiliyorsunuz ( her arama 40 kuruş ) 3. seçenek ) Android olmayan yeni bir telefon alıyorsunuz 4. seçenek ) Hattınızı başka bir operatöre taşıyorsunuz :) EDİT: Bazı arkadaşlar müşteri hizmetlerin telefona göre bi ayar çektiğini ve sorununun düzeldiğini söylüyor. Bu yöntem herkeste işe yaramıyormuş galiba. Sikayetvar.com üzerinden durumu yazarsanız konu hakkında daha ilgili olurlar.

DÜZENLEME : Artık Vodafone bu sorunu çözmüş !

Tüm faturalı ve faturasız tarifelerden 7000 i tuşlayıp ücretsiz olarak arayıp sesli olarak kalan dakika , sms ve internet bilgilerinizi dinleyebilirsiniz.

Ayrıca  OZET  yazıp 7000 e sms atmanız  halinde gene ücretsiz olarak, sms olarak kalan dakika, sms ve internet bilgilerinizi öğrenebilirsiniz.

 

Faturalı Tarifeler

Devreden Tarifeler

Duran Tarifeler
Genç Avantaj Ekstra
Vodafone Red Tarifeleri
Cep Kamu Tarifeleri
Genç Avantaj
Cep Çiftçi
Engelleri Aşan Mini

Faturasız Tarifeler

Yeni Özgür Genç

Cebine Göre Tarife
Cep Kazan

 

Be Sociable, Share!

20 Comments

  1. inş. inmühendis cihad mı bu arkadaş yoksa benim eski dost mu

    • o eski dost ben değilim kardeşim : )

  2. Eyvallah kardeşim. Aynı sorunu bende yaşıyorum. Hattımdan son derece memmunum. çekim sorunu hiç yaşamadım. Ama Androit işlemcili samsung galaxi ace s5830 um var. bende genelde 2. seçeneği kullanıyorum. farklı telefonda çalışıyor sorgulama. telefonumdan da çok memnunum. ama şimdi iki derede bi arada kaldım ne yapıcam bilmiyorum : ((( Bilgi için teşekkürler.

  3. ben hesabını bilen tarifedeyim. *7999# yaparak sorguluyorum.

  4. meraba ben hattımı taşıdım her yöne 500 dakika geçtim aylık 15 tl’ye faturasız hat yanlız ama kalan dakikalarımı bi türlü öğrenemiyorum beni aydınlatırsanız sevinirim

  5. fatma hanım bahsettiğiniz paketi sorgulamak içi BAKIYE SUPER yazıp 7580′e ücretsiz SMS gönderebilirsiniz.

  6. fatma hanım bahsettiğiniz paketi sorgulamak içi BAKIYE SUPER yazıp 7580′e ücretsiz SMS gönderebilirsiniz.
    BUNU BENDE YAŞIYORUM AMA ÇÖZÜM YOK HATTA MÜŞTERİ HİZMETLERİ BİLE ÇÖZECEM DEDİŞ AM HALA ÇIT YOK

  7. yani özün sözü vodafon gözüne kimi kestirirse dakika ların ı görmesini bilerek engelliyor

  8. türkiyedeki her oparatörlerin hepsi al birini vur ötekisine, tek amaçları halkı sömürmek tabi bizlerde mecburuz.

  9. yaaaa ne zaman çözülecek yaaa. 15 tl ye 500 dakika ya geçtim ama kalan dakikalarımı bir türlü öğrenemiyorum

  10. 15 tl ye 500 dakika ya geçtim ama kalan dakikalarımı BAKIYE SUPER yazıp 7580 sms gönderiyorum talep ettiğiniz super avantaj paketine abonelik kabul edilmemektedir mesajı geliyor bir türlü 15 tl ye 500 dakika ya geçtim ama kalan dakikalarımı bir türlü öğrenemiyorum. nasıl öğrenebileceğim konusunda bilgilendirmenizi rica ederim

    • öncelikle bu pakete geçiş yaptığınızdan emin olunuz. online işlemlere giriş yaparak bakabilirsiniz. sonrasında ise müşteri hizmetlerine sorununuzu aktarınız.

  11. karsı tarafın telefonu kapalı ıse mesaj ne kadar sure sonra ya kadar ıletme zamanı var yardımcı olursanız sevınırım

  12. daha once 24 saat suruyordu ama şimdi yarım saat içinde karsı taraf telını a cmazsa basarısız diyor nıye bole oldu acaba yardım edersenız cok mutlu olurum şimdiden tşşkler

  13. ben heryöne 500 dk. 5000 sms ve 500 mb. Internet paketindym kalan bakiyemi nasil ögrenebilirim cözemedim

  14. SN. eren tarifenizi ve faturalı mı faturasız mı yazmamışsınız ama ozet yazıp 7048 e gönderin sorunuzun cevabı bu olabilir.

  15. kalan dakikamı her mesaj çekişimde. şu an hizmet veremiyoruz diyor amına koyiyim vereceğiniz hizmete 20 gün oldu

  16. arkadasım bu vodafone neyın pesınde ? Tarıfe yapıyosunuz mılletı cekıyosunuz sonra kalan dk mızı ogrenemıyoruz bu ne sacmalıktır? Hayret bısey arkdadas..! İnsanı pişman ediyosunuz..

  17. Hattım faturasız,20 TL karşılığında her yöne 500 dakika paketini kullanıyorum,kalan dakikalarımı nasıl öğrenebilirim ?

  18. 15 tl 500 kalan dk öğrnme şöyle özet yaz 7000 gönder ücretsiz öğren

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Download mp3